מה אתה עושה כאשר מערכת החינוך הקונבנציונלית נכשלה הילד שלך? אתה מבין שהפוטנציאל של הילד שלך ללמוד הוא הרבה יותר גדול מהמורים והחברים שלו מאפשרים. אתה מבין כמה מהבעיות שעומדות בפני הילד שלך ואתה מנסה להסביר לצוות בית הספר כמה אסטרטגיות כדי לסייע לילד שלך ואכן כל תלמיד נאבק כיצד להתגבר על הקשיים האלה באזורים מסוימים. מורים בעייתיים היו כל כך הרבה לחץ לשים עליהם בכל קשורים לביצועים ועומסים של משימות ניהול קטנות שצוות התמיכה של בית הספר נהג לעשות למען מורים בימים שבם הורשו ללמד, שהם שכחו איך ללמד היטב.
ילדים לומדים גם אם הם לומדים היטב. כיתות הם מרחבי למידה מלאכותיים שיש תלמידים שלא להתמודד עם היטב וזה יכול להיות עבור כל מספר של סיבות לכך שילד לא מרגיש השראה ללמוד בכיתה שלך. הם אולי לא אוהבים לשבת ליד שולחן. הם אולי לא אוהבים את הנושא. אם זה נושא ליבה כמו מתמטיקה או אנגלית או שפה חיונית להבנתם והכרחית לתקשורת או מדע ראשונה, זה הכרחי עבורך את המורה כדי ללכוד את האינטרס של 20 פלוס אנשים צעירים בדרך שיעורר אותם למצוא יותר ולעבוד על כישוריהם. הם עושים לא אוהבים אותך, המורה, אבל אתה יודע מה, חלק מהמורים הטובים ביותר שהיה לי בתיכון לא היו אישים כריזמטיים במיוחד, אבל הם ידעו בנושא זה והיינו יכול לעסוק התלמידים בclassroom.teaching אינו על היותו אישיות בכיתה. בואו נשמור את זה לסרטים או לטלביזיה. הוראה היא על שיתוף ידע, למידה, השראה, סקרנות בניית כישורים חברתיים טובים ותכונות בעבודה עם אחרים. זה גם מלמד את הילדים איך ללמוד וזה אומר לדעת מי הם. שבאמת, לא מי שאתה המורה רוצה שהם יהיו, אבל מי שהם ושהם יכולים להיות עם קצת עזרה.j
No comments:
Post a Comment